Retour - Tanlife.nl
16482
page-template-default,page,page-id-16482,cookies-not-set,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-14.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Retour

1. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Retourneren
Is het item toch niet helemaal wat je gehoopt had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan aloha@tanlife.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en de reden van retour. Vervolgens kun je de retour, op eigen kosten, terug sturen naar onderstaand postadres in Rotterdam. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben.
We zullen het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

#TANLIFE

O.v.v. retourzending
Stuttgartstraat 22

3047 AS Rotterdam

LET OP: Vergeet bij aanmelding van je retour niet je ordernummer, product en reden van retour te vermelden. Vergeet tevens niet je pakbon toe te voegen bij je retour.

Indien alles is afgewikkeld ontvang je van #TANLIFE een actie code t.w.v. € 3,95 om de verzendkosten van je volgende bestelling te kunnen dekken.

 

Creditnota
Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten. .

– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 dagen het geld terug storten op je rekening.

2. Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd

Wat vervelend dat er een probleem is met je artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

Beschadigd:
Op alle #TANLIFE artikelen zit een garantie van 14 dagen na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar aloha@tanlife.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

 

Verkeerd geleverd:
Heb je een verkeerde maat of een ander artikel ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via aloha@tanlife.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het juiste artikel zo snel mogelijk ontvangt.

 

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via aloha@tanlife.nl. Wij zullen het ontbrekende artikel zo snel mogelijk verzenden.

3. Mijn pakbon ontbreekt

Wanneer je geen pakbon ontvangen hebt bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij jou vragen om onderstaande stappen te volgen.

Voeg bij je retour een document met hierop:
– Je volledige naam
– Het ordernummer
– Het type artikel
– De reden van retour

4. Mijn bestelling is geretourneerd maar ik heb geen creditnota ontvangen

Heb jij je bestelling retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het gemiddeld 4-5 werkdagen voordat jouw retournering verwerkt is. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen sturen we je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten.

5. Ik ben mijn pakbon vergeten mee te sturen met mijn retour

Wanneer je de pakbon bent vergeten mee te sturen met je retour, willen wij jou vragen om onderstaande stappen te volgen.

 

Stuur een e-mail naar aloha@tanlife.nl en vermeld daarin de volgende gegevens:
– Je volledige naam
– Het ordernummer
– Het type artikel
– De reden van retour
– Vermelding dat je de pakbon niet hebt toegevoegd in je retournering
– Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee. Zo kunnen wij je retour sneller terug vinden.